SERVICII, PRODUSE, COMENZI

SERVICIILE ȘI PRODUSELE OFERITE

Toate produsele comercializate pe site-ul www.cevamaialtceva.ro sunt produse noi, create de echipa Cevamaialtceva sau achiziționate de la furnizori interni și/sau externi.

Caracteristicile principale ale acestora sunt prezentate pe fiecare pagină a produsului. Toate imaginile publicate pe site reprezintă imaginile reale ale produselor. Cu toate acestea, culoarea pe care o vedeți dumneavoastră poate diferi ușor față de culoarea produsului, datorita setărilor ecranului și a browserului de internet utilizat. Nu suntem responsabili pentru ușoarele diferențe de culoare ce pot exista la primirea produsului.

Prețul produsului afișat pe site conține și prețul serviciilor de personalizare cu text.

Prețul produsului afișat pe site nu conține și prețul serviciilor de asamblare. Asamblarea produselor se realizează contra cost, numai în urma solicitării în scris a acestui serviciu. Asamblarea constă în îmbinarea părților componente ale produsului, respectiv plierea, decuparea, lipirea cartonului, atașare accesorii, introducere în plic etc.

Cevamaialtceva își rezervă dreptul de a schimba prețul produselor fără o notificare prealabilă, dar ne asumam răspunderea că valoarea comenzii nu se va modifica după confirmarea înregistrării acesteia.

Deoarece unele dintre produsele de pe site sunt furnizate de persoane terțe, compania noastră nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afișate. Din acest motiv ne asumăm dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă sau nu mai este disponibil, cu obligația clară de a informa imediat cumpărătorul.

PLASAREA COMENZII ȘI VERIFICAREA DISPONIBILITĂȚII

Verificarea disponibilității unui produs și plasarea comenzii se poate efectua:

- Online, direct de pe paginile fiecărui produs dorit, urmând pașii indicați de site în procesul de comandă;

- Telefonic, prin apel la unul din numerele afișate pe site, urmat de o confirmare prin adresa de e-mail;

- Prin e-mail care să conțină următoarele informații:

1. denumirea sau codul produselor dorite

2. cantitatea fiecărui produs

3. textul pe care doriți să îl tipărim, precum și culoarea. Dacă textul necesită diacritice, va trebui specificat de dumneavoastră;

4. asamblarea: trebuie specificat dacă doriți produsele asamblate sau doriți să le asamblați dumneavoastră;

5. numele destinatarului și adresa de expediție;

6. un număr de telefon la care puteți fi contactați.

La plasarea comenzii, cumpărătorul are obligația de a achita un avans de minimum 50% din valoarea totală a comenzii. Diferența dintre valoarea totală a comenzii și avansul achitat la plasarea comenzii se achită fie înainte de expedierea produselor comandate, fie prin ramburs companiei de curierat care livrează produsul.

Pentru comenzile care depășesc suma de 350 de lei, transportul este gratuit.

Pentru comenzile pentru care transportul nu este gratuit, cumpărătorul achită contravaloarea transportului direct companiei de curierat, la ridicarea coletului.

PROCESAREA COMENZII

După plasarea comenzii, cumpărătorul va primi pe e-mail macheta grafică (aranjarea textului în pagină) - unde este cazul. Se așteaptă apoi aprobarea cumpărătorului pentru execuție (bun de tipar). Aprobarea pentru execuție trebuie trimisă în scris pe e-mail.

Textul poate fi ales din variantele disponibile pe produs sau poate fi un text propriu, creat de cumpărător, indiferent de limbă.

Recomandăm citirea cu atenție a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea că nu există nicio greșeală.

Echipa Cevamaialtceva nu răspunde de eventualele erori/greșeli de pe produse după trimiterea aprobării pentru execuție - bunului de tipar de către cumpărător.

Până la primirea Bunului de Tipar de la cumpărător, produsele nu vor fi personalizate, iar comanda va rămâne "în așteptare".

!!! După confirmarea Bunului de Tipar, responsabilitatea referitoare la corectitudinea textului aparține în exclusivitate cumpărătorului! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru greșelile de tipărire/personalizare constatate ulterior! !!!

După primirea Bunului de Tipar, comanda va fi programată pentru personalizare și va fi expediată în termen de maximum 10 zile lucrătoare, cumpărătorul fiind informat telefonic sau prin e-mail în legătura cu data expedierii comenzii. în cazul în care se dorește asamblarea invitațiilor, termenul de execuție se poate prelungi cu maximum 5 zile lucrătoare.

!!! Anumite perioade din an sunt mai aglomerate iar termenul de execuție și livrare poate ajunge pana la 20 de zile lucrătoare. !!!

Timpul de transport variază între 1-3 zile lucrătoare și depinde strict de compania de curierat.

Schimbarea termenului de livrare

Compania Cevamaialtceva își rezervă dreptul de a schimba oricând termenul de livrare în funcție de volumul comenzilor, având obligația de a anunța cumpărătorul în timp util.

Se recomanda plasarea unei comenzi cu cel puțin 90 de zile înainte de data evenimentului.

GREȘELILE DE PERSONALIZARE/TIPĂRIRE

Dacă greșelile de personalizare/tipărire sunt din vina noastră, apărute după primirea Bunului de Tipar, invitațiile vor fi retipărite iar costurile vor fi suportate în totalitate de www.cevamaialtceva.ro sau vă vom returna valoarea comenzii în termen de maximum 14 de zile de la returnarea produselor cu defect.

Ne rezervăm dreptul de a lua decizia de înlocuire produs sau restituire contravaloare, în funcție de situația din momentul respectiv (probleme tehnice, disponibilitate produs, etc).

Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de către cumpărător, sau dacă eroarea există pe macheta pe care cumpărătorul și-a dat Bunul de Tipar, produsele nu pot fi returnate, ele fiind deja personalizate.

Dacă se solicită de către cumpărător refacerea integrală a comenzii, acesta va achita suma aferentă noii comenzi, inclusiv costul de transport.